ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





من امشب سخت بیمارم

 

من امشب سخت بیمارم

 

 

من امشب سخت بیمارم

 و در بیماریم مرگی فرو خفته

 نگاه دیده ام لرزان و بی تاب است

 نمی دانم چرا این دل گرفتست و

 و من بی صدا در غربت یارم چنین بی تاب می گریم

 نمی دانم چرا دستان اندوهم

 کمی سردو کمی پر التهاب

 تن بیمار من می سوزد از درد فراق تو

 چرا امشب چراغ خانهخاموش است

 چرا دستم عرق کرده

   چرا چشمان من گریان و نالان است

 عجب ایام نا مردی

عجب صبری خدا دارد

 من امشب خواه یا ناخواه

 دلم را می سپارم بر سر باد هوای صبح گاهی تا نسیم آن

    زداید غصه های بی شمارم را

 خدایا نالم از درد فراق یار دیرینم

 من امشب نیز می میرم

 من امشب درد را دیدم

 

 من امشب کوه هایغسه هایم را فرو می ریزم اما

 

   کاش

می شد قطره ی لبخند را از روی لب های

 سحر بر داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 6:48 | |